اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پروندهٔ نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد بسته ویژه اینترنت رایگان دولت برای معلمان + جزئیات
سرخط خبرها

وزش باد در خراسان رضوی تا پایان هفته | افزایش دما تا روز چهارشنبه (١٨دی ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۰۴۹۱۰
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
وزش باد در خراسان رضوی تا پایان هفته | افزایش دما تا روز چهارشنبه (١٨دی ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز (١٨دی ١۴٠٢) تا اواخر هفته جاری با شدت و ضعف، پدیده غالب در سطح استان وزش باد خواهد بود.

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شرایط جوی استان اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز تا اواخر هفته جاری با شدت و ضعف، پدیده غالب در سطح استان وزش باد خواهد بود که در نواحی بادخیز غربی، شمالی و شرقی توام با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز افزایش دما محسوس بوده است و روند تدریجی دما تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. همچنین برای این مدت نیز افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین منفی یک و ٧ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات همچنان ١۴ درجه و در سردترین ساعات به ۴ درجه خواهد بود.

طی شبانه روز گذشته، زاوه با منفی ٩ و مه‌ولات با ١۴ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بردسکن با ۴٧ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. بیشترین میزان بارش باران از شهرستان‌های تایباد به میزان ٣.٨ میلیمتر، باخرز ٣.٧ میلیمتر، تربت جام ٣.١ میلیمتر و از ایستگاه فرودگاهی مشهد نیم میلمتر بارش باران گزارش شده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->